Ważne teraz

Poznaj najnowsze rozwiązania: system kaucyjny, podatek od nieruchomości, benchmarki  i wiele innych!

Poznaj najnowsze rozwiązania: system kaucyjny, podatek od nieruchomości, benchmarki  i wiele innych!

Przygotuj się na JPK CIT! Wybierz kompleksowe wsparcie w zakresie podatków, księgowości i technologii.

Przygotuj się na JPK CIT! Wybierz kompleksowe wsparcie w zakresie podatków, księgowości i technologii.

Szereg wyróżnień w rankingach ITR World Tax oraz ITR World TP 2024/2025

Szereg wyróżnień w rankingach ITR World Tax oraz ITR World TP 2024/2025

ALTO x mLeasing – wsparcie firm z sektora MŚP w zielonej transformacji

ALTO x mLeasing – wsparcie firm z sektora MŚP w zielonej transformacji

26 sierpnia 2025

[WEBINAR]: Zatrudniaj i nie przepłacaj – przegląd oszczędności

wydarzenia

Podatki

Co roku znaczące kwoty przepadają polskim firmom, które nie wiedzą o przysługujących im wynagrodzeniach i możliwościach obniżenia kosztów prowadzenia biznesu. Wynagrodzenie płatnika w PIT i ZUS to tylko wierzchołek góry lodowej – istnieje też szereg innych rozwiązań związanych z zatrudnianiem, które mogą znacząco obniżyć koszty w firmie.

Dlatego 25 września o 10.00 zapraszamy na bezpłatny webinar, podczas którego porozmawiamy o kwestiach związanych z zatrudnianiem i związanych z nim oszczędnościami – efektywnymi i bezpiecznymi.

Do kogo jest skierowany?

Webinar kierujemy przede wszystkim do osób odpowiedzialnych za podejmowanie decyzji kadrowo-finansowych w organizacjach, w szczególności:

  • pracowników działów HR i personalnych,
  • dyrektorów finansowych (CFO) i menedżerów odpowiedzialnych za koszty pracy,
  • specjalistów ds. kadr i płac,
  • właścicieli firm i osób zarządzających zespołami.

Dlaczego teraz?

Dynamicznie zmieniające się regulacje prawne i podatkowe powodują, że pracodawcy i pracownicy muszą stale szukać optymalnych form współpracy.

Cel naszego spotkania to wskazanie konkretnych, sprawdzonych sposobów na legalne obniżenie kosztów prowadzenia firmy i odzyskanie należnych środków, które mogą zrobić znacząca różnicę w budżecie przedsiębiorstwa.

Podczas webinaru przedstawimy praktyczne przykłady oszczędności, procedury odzyskiwania należności oraz optymalne sposoby konstruowania benefitów pracowniczych. Będzie to połączenie konkretnych rozwiązań z realnymi przypadkami z praktyki.

Agenda

Wstęp:

  • Rozwiązanie znane, ale nie tak często stosowane,
  • Ewolucja form i zasad pracy jako odpowiedź na zmieniające się środowisko regulacyjne i oczekiwania rynku,

 

Przegląd rozwiązań oszczędnościowych: umowa o pracę, umowa zlecenia i umowa o dzieło

  • Rozwiązania dla pracowników „twórców”
  • Benefity i świadczenia pracownicze
  • Składki na ubezpieczenia społeczne
  • Wynagrodzenie płatnika

 

Przegląd rozwiązań oszczędnościowych: B2B i umowy cywilnoprawne

  • Obalamy mit: czy zawsze B2B jest bardziej opłacalne od umowy o pracę?
  • B2B dla specjalisty i dla menedżera
  • Nadchodzące zmiany – gdzie jesteśmy

 

Co zyskujesz dzięki udziałowi?

✅ Konkretne oszczędności – dowiesz się, jakie są obszary oszczędności w Twojej firmie i z których możesz skorzystać – również wstecznie

✅ Przegląd benefitów – które rozwiązania są opłacalne, a których lepiej unikać?

26 sierpnia 2025

Mogą Cię zainteresować:

podatki faktury ksef praca

Podatki

8 października 2025

Dostarczanie faktur w KSeF oraz poza KSeF – praktyczne problemy

Już od 1 lutego 2026 roku polski system fakturowania elektronicznego (KSeF) stanie się codziennością dla większości przedsiębiorcó...

Czytaj dalej
Dostarczanie faktur w KSeF oraz poza KSeF – praktyczne problemy
ALTO CAFE FUNDACJE RODZINNE

Podatki

6 października 2025

[WEBINAR]: Transfer Pricing Café: Fundacje rodzinne a ceny transferowe – co musisz wiedzieć w 2025 r.

Fundacje rodzinne zyskują coraz większą popularność w Polsce jako skuteczne narzędzie planowania sukcesji i optymalizacji podatkow...

Czytaj dalej
[WEBINAR]: Transfer Pricing Café: Fundacje rodzinne a ceny transferowe – co musisz wiedzieć w 2025 r.
Zobacz wszystkie

Bądź zawsze na bieżąco,
otrzymuj Alert ALTO

Wyrażam zgodę na otrzymywanie od spółek z Grupy ALTO (szczegółowo wymienionych poniżej) informacji marketingowych (w tym informacji o produktach, usługach, wydarzeniach, ofertach promocyjnych, badaniach marketingowych) na podany adres e-mail.

Administratorem danych osobowych są spółki z Grupy ALTO (ALTO Tax sp. z o.o. ALTO Accounting sp. z o.o., ALTO Advisory sp. z o.o., ALTO Risk Advisory sp. z o.o. ALTO ESG sp. z o.o., ALTO Brokers sp. z o.o.), wszystkie z siedzibą w Warszawie przy ul. Inflanckiej 4b, budynek C, 00-189 Warszawa (Współadministratorzy danych). Dane osobowe będą przetwarzane w celu dostarczania informacji marketingowych (zgodnie z wybranym kanałem komunikacji). Przysługujące prawa: dostępu do treści danych, sprostowania danych, usunięcia danych, ograniczenia przetwarzania danych, wniesienia skargi do organu nadzorczego. Udzielone zgody można wycofać w każdym czasie poprzez wysłanie wiadomości na adres rodo@altoadvisory.pl lub poprzez kliknięcie w link rezygnacji znajdujący się w stopce wiadomości email. Wycofanie zgody nie będzie miało wpływu na legalność tych działań przed jej wycofaniem. Więcej informacji na temat przetwarzania danych osobowych znajduje siętutaj .