Wróć

Kariera

Team Leader – Accounting

Do zespołu ALTO Accounting poszukujemy kandydata/kandydatki na stanowisko: Team Leader.

Zakres obowiązków

  • organizacja pracy w zespole, delegowanie zadań podległym pracownikom
  • nadzór nad kompleksowym prowadzeniem ksiąg rachunkowych dla Klientów
  • kontrola kalkulacji podatków (VAT, CIT, WHT, podatku od nieruchomości)
  • sporządzanie analiz i raportów dla Klienta w tym bilansu, rachunku zysków i strat, rachunku przepływów pieniężnych
  • raportowanie do Managera Księgowości
  • koordynacja procesu zamknięcia okresów sprawozdawczych (zamknięcie miesiąca, zamknięcie roku)
  • sporządzanie sprawozdań finansowych według wymogów Ustawy o Rachunkowości
  • prowadzenie korespondencji z Klientami i urzędami
  • współpraca z bankami, audytorami, prawnikami oraz instytucjami zewnętrznymi
  • mentoring młodszych stażem pracowników
  • wdrażanie nowych pracowników do pracy w Dziale Księgowości
  • utrzymywanie dobrych relacji z Klientami i rozpoznawanie ich potrzeb
  • ustalanie procedur komunikacji z Klientami
  • współpraca z innymi działami firmy w celu zapewnienia Klientom wysokiej jakości usług

 

Nasze wymagania

  • wykształcenie wyższe kierunkowe – Finanse i Rachunkowość
  • co najmniej 5 lat doświadczenia pracy na samodzielnym stanowisku w dziale księgowości lub w biurze rachunkowym
  • doświadczenie w koordynacji pracy kilkuosobowego zespołu mile widziane, lecz nie jest niezbędne.
  • dobra znajomość języka angielskiego, pozwalająca na swobodne komunikowanie się z Klientami zagranicznymi (e-mail, telefon)
  • praktyczna znajomość obowiązujących przepisów z zakresu rachunkowości, podatków VAT i CIT oraz sprawozdań finansowych
  • znajomość przepisów MSR– mile widziana
  • bardzo dobra znajomość arkusza Excel
  • bardzo dobra organizacja pracy i samodzielność w działaniu
  • komunikatywność i umiejętność podejmowania decyzji
  • predyspozycje osobowościowe (inicjatywa, wysoka zdolność adaptacyjna, dobra organizacja i empatia)

 

Co oferujemy?

  • pracę w stabilnej i dynamicznie rozwijającej się firmie;
  • wynagrodzenie i ofertę pracy adekwatną do zajmowanego stanowiska;
  • samodzielność w realizacji powierzonych zadań;
  • zdobycie doświadczenia w firmie skupiającej profesjonalną kadrę specjalistów;
  • pakiet socjalny, m.in. prywatna opieka medyczna, dofinansowanie do karty multisport,
  • bardzo dobrą atmosferę w pracy oraz wyjazdy integracyjne, spotkania okolicznościowe, wyjścia zespołowe.

 

 

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności.

Możesz określić warunki ich przechowywania lub dostępu używając poniższych ustawień.