Bądź zawsze na bieżąco,
otrzymuj Alert ALTO

Zapisz się do newslettera
Ważne teraz

ALTO dołącza do Allinial Global

ALTO dołącza do Allinial Global

Raport BEAS – potencjał biznesowy Lublina

Raport BEAS – potencjał biznesowy Lublina

Szereg wyróżnień w rankingach ITR World Tax oraz ITR World TP 2024

Szereg wyróżnień w rankingach ITR World Tax oraz ITR World TP 2024

Wyróżnienie „Friendly Workplace” dla ALTO

Wyróżnienie „Friendly Workplace” dla ALTO

16 października 2023

Relacja z otwarcia nowego biura ALTO w Gdański Business Center

Wpisy

Podatki

Minęły już dwa tygodnie odkąd przestąpiliśmy próg naszego cudownego biura w nowoczesnym kompleksie Gdański Business Center.
Dlatego by móc wspomnieniami wrócić choć na chwilę do tamtego dnia prezentujemy krótką, acz treściwą relację.

Jesteśmy zachwyceni, aczkolwiek  wciąż pozostaje pewien niedosyt, i to nie tylko po obejrzeniu filmu, ale każdego dnia gdy kończymy pracę, bo tak miło i przyjemnie jest w naszych fantastycznych przestrzeniach, że można by tam siedzieć w nieskończoność! Sami zobaczcie 🙂

 

 

Co warte podkreślenia, pamiętnego dnia, było nie tylko uroczyste otwarcie, przecięcie wstęgi, przemówienia i kwiaty, ale także szereg atrakcji integracyjnych, jak fotobudka, quiz czy walizkowe escape-roomy, podczas których trzeba było wykazać się nie lada spostrzegawczością i refleksem. Nie zabrakło też pamiątkowych gadżetów w duchu ALTOgether.

Co na pierwszy rzut oka zdążyliśmy w nowej przestrzeni polubić?

  • Doskonałą lokalizację w otoczeniu zieleni i smacznych miejsc na Team Lunch – tuż przy stacji metra i kilka kroków od Westfield Arkadia. Trzeba przyznać, że Muranów powitał nas z otwartymi ramionami, a my już zdążyliśmy poczuć się jak w domu!
  • Estetyczne i nowoczesne rozwiązania
  • Lepsze przystosowanie do codziennych potrzeb – liczne sale konferencyjne i focus roomy (to co, widzimy się w ACCapulco?)
  • Przestronną strefę relaksu z m.in. piłkarzykami
  • Światło i rośliny, które ozdobiły przestrzeń nadając eko-klimatu

 

Uroczyste otwarcie nie odbyłoby się oczywiście bez wsparcia szeregu zaangażowanych osób i firm. Szczególne podziękowania za cały proces przeprowadzki oczywiście płyną do naszego teamu administracyjnego z Katarzyną Purtak i Agatą Matlakowską na czele, a także zespołu HR za organizację fantastycznej integracji towarzyszącej otwarciu nowego biura.

Dziękujemy także za nieocenione wsparcie jakie zapewnił zespół doradców CBRE, prowadząc nas sprawnie przez proces najmu i adaptacji, Forbis Group za projekt i nadzór nad aranżacją przestrzeni, Maasck za odpowiednie wyposażenie pod kątem technicznym. Oprawę foto-video z eventu zapewnił zaś Rafał Warszawski z Watch Your Business.

Sam biurowiec GBC może pochwalić się certyfikatem środowiskowym BREEAM na poziomie Excellent, a my, dokładając cegiełkę do jego ekologii, postanowiliśmy wykorzystać większość wyposażenia starego biura w nowej aranżacji.

Wierzymy, że „nowe biuro – nowi my” i rozpoczynając ten rozdział otwieramy się na nowe możliwości! I Was także serdecznie zapraszamy do odwiedzenia naszej nowej siedziby. Do zobaczenia!

 

 

 

 

16 października 2023

Mogą Cię zainteresować:

Podatki

26 kwietnia 2024

[ALERT ALTO]: KSeF - w końcu znamy nowy termin wejścia w życie!

Dziś (26 kwietnia 2024 r.) Ministerstwo Finansów ogłosiło podsumowanie audytu technologicznego Krajowego Systemu e-Faktur (KSeF). ...

Czytaj dalej
[ALERT ALTO]: KSeF - w końcu znamy nowy termin wejścia w życie!

Podatki

16 kwietnia 2024

[ALERT ALTO] Zmiany w uldze B+R? Odliczenie „usług obcych” może być łatwiejsze!

W ramach szerszego pakietu zmian w ordynacji podatkowej Ministerstwo Rozwoju i Technologii (MRiT) zaproponowało wprowadzenie od 1....

Czytaj dalej
[ALERT ALTO] Zmiany w uldze B+R? Odliczenie „usług obcych” może być łatwiejsze!
Zobacz wszystkie

Bądź zawsze na bieżąco,
otrzymuj Alert ALTO

*Przesyłając zgłoszenie wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z Polityką prywatności
oraz potwierdzasz zapoznanie się z klauzulą informacyjną