8 maja 2020
WEBINARIUM: Dematerializacja akcji, rejestr akcjonariuszy – wszystko, co trzeba wiedzieć, by pandemia nie przeszkodziła w prawidłowej realizacji obowiązków
wydarzenia
Rozumiejąc obecną sytuację i chcąc pomóc Państwu w tym trudnym czasie, zapraszamy na bezpłatne webinarium, podczas którego eksperci kancelarii ALTO oraz Domu Maklerskiego Navigator S.A. opowiedzą o najważniejszych kwestiach dotyczących dematerializacji i rejestru akcjonariuszy, a także zmianach, jakie zaszły w organizacji tego procesu w ramach Tarczy Antykryzysowej.
Ze względu na ograniczoną ilość miejsc o uczestnictwie w szkoleniu decyduje kolejność zgłoszeń.
ŚRODA, 6.05 | GODZ. 10.00
AGENDA WEBINARIUM
- Wprowadzenie
- Obowiązkowa dematerializacja akcji – podstawowe zagadnienia
- Przygotowanie spółki do dematerializacji akcji.
Jak wykorzystać nowe technologie - Prowadzenie rejestru akcjonariuszy przez dom maklerski
- Konsekwencje nieujawnienia akcjonariusza w rejestrze akcjonariuszy
- Dematerializacja a wybrane problemy praktyczne. Zaskarżanie uchwał. Ustanawianie zastawu rejestrowego. Konflikty w akcjonariacie
- Pytania i odpowiedzi
Zapraszamy do rejestracji!
Sprawdź, jak możemy pomóc Twojej firmie!
Skontaktuj się8 maja 2020
Mogą Cię zainteresować:


Podatki
[ALERT] Kolejne zmiany w VAT– wejście w życie KSeF to nie koniec rewolucji w podatku od towarów i usług
17 października 2025 r. Ministerstwo Finansów i Gospodarki ogłosiło projekt nowelizacji ustawy o VAT oraz ustawy o NIP. Propozycje...
Czytaj dalej

Podatki
Umowa o pracę vs B2B – analiza skutków podatkowych i składkowych w 2025 roku
Całkowity koszt zatrudnienia specjalisty na umowie o pracę z wynagrodzeniem brutto 10 000 zł przekracza 12 200 zł miesięcznie, pod...
Czytaj dalej









