Ważne teraz

Poznaj najnowsze rozwiązania: system kaucyjny, podatek od nieruchomości, benchmarki  i wiele innych!

Poznaj najnowsze rozwiązania: system kaucyjny, podatek od nieruchomości, benchmarki  i wiele innych!

Przygotuj się na JPK CIT! Wybierz kompleksowe wsparcie w zakresie podatków, księgowości i technologii.

Przygotuj się na JPK CIT! Wybierz kompleksowe wsparcie w zakresie podatków, księgowości i technologii.

Szereg wyróżnień w rankingach ITR World Tax oraz ITR World TP 2024/2025

Szereg wyróżnień w rankingach ITR World Tax oraz ITR World TP 2024/2025

ALTO x mLeasing – wsparcie firm z sektora MŚP w zielonej transformacji

ALTO x mLeasing – wsparcie firm z sektora MŚP w zielonej transformacji

8 maja 2020

WEBINARIUM: Dematerializacja akcji, rejestr akcjonariuszy – wszystko, co trzeba wiedzieć, by pandemia nie przeszkodziła w prawidłowej realizacji obowiązków

wydarzenia

Rozumiejąc obecną sytuację i chcąc pomóc Państwu w tym trudnym czasie, zapraszamy na bezpłatne webinarium, podczas którego eksperci kancelarii ALTO oraz Domu Maklerskiego Navigator S.A. opowiedzą o najważniejszych kwestiach dotyczących dematerializacji i rejestru akcjonariuszy, a także zmianach, jakie zaszły w organizacji tego procesu w ramach Tarczy Antykryzysowej.

Ze względu na ograniczoną ilość miejsc o uczestnictwie w szkoleniu decyduje kolejność zgłoszeń.

ŚRODA, 6.05  |  GODZ. 10.00

AGENDA WEBINARIUM

  • Wprowadzenie
  • Obowiązkowa dematerializacja akcji – podstawowe zagadnienia
  • Przygotowanie spółki do dematerializacji akcji.
    Jak wykorzystać nowe technologie
  • Prowadzenie rejestru akcjonariuszy przez dom maklerski
  • Konsekwencje nieujawnienia akcjonariusza w rejestrze akcjonariuszy
  • Dematerializacja a wybrane problemy praktyczne. Zaskarżanie uchwał. Ustanawianie zastawu rejestrowego. Konflikty w akcjonariacie
  • Pytania i odpowiedzi

 

Zapraszamy do rejestracji!

8 maja 2020

Mogą Cię zainteresować:

Podatki

16 maja 2025

[WEBINAR]: Transfer Pricing Café: Kontrole podatkowe a TP

Urzędnicy skarbowi coraz uważniej patrzą na transakcje między podmiotami powiązanymi. Błąd w dokumentacji może słono kosztować, a ...

Czytaj dalej
[WEBINAR]: Transfer Pricing Café: Kontrole podatkowe a TP

Podatki

16 maja 2025

[WEBINAR]: Pharma Tax Meet - Jak zarządzić podatkami w branży Life Science i Pharma

Zarządzanie podatkami w branży Life Science i Pharma to kluczowy element sukcesu. Właściwe podejście może przynieść wymierne korzy...

Czytaj dalej
[WEBINAR]: Pharma Tax Meet - Jak zarządzić podatkami w branży Life Science i Pharma
Zobacz wszystkie

Bądź zawsze na bieżąco,
otrzymuj Alert ALTO

Wyrażam zgodę na otrzymywanie od spółek z Grupy ALTO (szczegółowo wymienionych poniżej) informacji marketingowych (w tym informacji o produktach, usługach, wydarzeniach, ofertach promocyjnych, badaniach marketingowych) na podany adres e-mail.

Administratorem danych osobowych są spółki z Grupy ALTO (ALTO Tax sp. z o.o. ALTO Accounting sp. z o.o., ALTO Advisory sp. z o.o., ALTO Risk Advisory sp. z o.o. ALTO ESG sp. z o.o., PROTECTO Brokers sp. z o.o.), wszystkie z siedzibą w Warszawie przy ul. Inflanckiej 4b, budynek C, 00-189 Warszawa (Współadministratorzy danych). Dane osobowe będą przetwarzane w celu dostarczania informacji marketingowych (zgodnie z wybranym kanałem komunikacji). Przysługujące prawa: dostępu do treści danych, sprostowania danych, usunięcia danych, ograniczenia przetwarzania danych, wniesienia skargi do organu nadzorczego. Udzielone zgody można wycofać w każdym czasie poprzez wysłanie wiadomości na adres rodo@altoadvisory.pl lub poprzez kliknięcie w link rezygnacji znajdujący się w stopce wiadomości email. Wycofanie zgody nie będzie miało wpływu na legalność tych działań przed jej wycofaniem. Więcej informacji na temat przetwarzania danych osobowych znajduje się tutaj .