Ważne teraz

Poznaj najnowsze rozwiązania: system kaucyjny, podatek od nieruchomości, benchmarki  i wiele innych!

Poznaj najnowsze rozwiązania: system kaucyjny, podatek od nieruchomości, benchmarki  i wiele innych!

Przygotuj się na JPK CIT! Wybierz kompleksowe wsparcie w zakresie podatków, księgowości i technologii.

Przygotuj się na JPK CIT! Wybierz kompleksowe wsparcie w zakresie podatków, księgowości i technologii.

Szereg wyróżnień w rankingach ITR World Tax oraz ITR World TP 2024/2025

Szereg wyróżnień w rankingach ITR World Tax oraz ITR World TP 2024/2025

ALTO x mLeasing – wsparcie firm z sektora MŚP w zielonej transformacji

ALTO x mLeasing – wsparcie firm z sektora MŚP w zielonej transformacji

7 października 2019

PPK dla dużych firm na ostatniej prostej, czyli vademecum pracodawców [webinarium live]

wydarzenia

Prowadzący webinarium podzielą się z Państwem swoim doświadczeniem z projektów wdrażania PPK dla dużych pracodawców – w szczególności, opowiedzą o tym jak zabezpieczyć i udokumentować proces od strony pracodawcy, a także wskażą szereg wątpliwości na gruncie prawa pracy oraz rozliczeń z pracownikami, jakie powstają w procesie wdrażania PPK w firmach.

W trakcie webinarium, uczestnicy będą mieć możliwość zadawania pytań prowadzącym. Zapraszamy na wydarzenie i do dyskusji!

 

Do kogo jest adresowane webinarium?
• pracownicy działów kadrowo-płacowych
• pracownicy działów finansowych
• pracownicy działów podatkowych


Co w agendzie webinarium?

Wstępne informacje na temat PPK

Proces wdrażania PPK u pracodawcy:

  1. Zawarcie umowy o zarządzanie PPK i prowadzenie PPK – o czym warto pamiętać zawierając umowy z instytucją finansową?
  2. Przygotowanie ostatecznej listy osób zatrudnionych przystępujących do PPK.
  3. Udokumentowanie procesu wyboru instytucji finansowej prowadzącej PPK – best practice.

Wyzwania dla działów kadr w zakresie PPK:

  1. Obowiązki informacyjne wobec pracowników.
  2. Wiek osób zatrudnionych a obowiązek przystąpienia do PPK.
  3. Termin zawarcia umowy o prowadzenie PPK w stosunku do nowo zatrudnionych osób.
  4. Rezygnacja pracownika z odprowadzania składek na PPK.
  5. Ponowne przystąpienie pracownika do PPK.
  6. Wpłaty dodatkowe pracodawcy.

Zagadnienia podatkowe w PPK z perspektywy pracodawcy:

  1. Podatki i ZUS w PPK od strony pracodawcy.
  2. Pracownicy delegowani a PPK.
  3. PPK w praktyce – od wpłaty do wypłaty.
  4. Kontrowersje w PPK – co w przypadku pomyłki pracodawcy i nie tylko?

Odpowiedzialność pracodawcy w zakresie PPK:

  1. Odpowiedzialność za niedopełnienie obowiązków wynikających z ustawy PPK.
  2. Zakaz nakłaniania do rezygnacji z oszczędzania w PPK.

 

Termin:
11 października 2019 r., godz. 10.00 – 11.15

Prowadzący:

• Karolina Mazurkiewicz-Grzybowska

• Elżbieta Kwaśniewska

• Tomasz Fiałek

 

Zapraszamy do rejestracji!

 

Zastrzegamy prawo do ograniczenia udziału dla podmiotów prowadzących działalność konkurencyjną
w stosunku do spółek z Grupy ALTO jako organizatora merytorycznego.

7 października 2019

Mogą Cię zainteresować:

5 czerwca 2025

[ARTYKUŁ] Walidacja XML jako kluczowy element procesu generowania JPK_KR_PD i JPK_ST_KR

Jednolity Plik Kontrolny (JPK) stanowi istotne narzędzie w komunikacji między przedsiębiorstwami a organami administracji skarbowe...

Czytaj dalej
[ARTYKUŁ] Walidacja XML jako kluczowy element procesu generowania JPK_KR_PD i JPK_ST_KR

Podatki

16 maja 2025

[WEBINAR]: Transfer Pricing Café: Kontrole podatkowe a TP

Urzędnicy skarbowi coraz uważniej patrzą na transakcje między podmiotami powiązanymi. Błąd w dokumentacji może słono kosztować, a ...

Czytaj dalej
[WEBINAR]: Transfer Pricing Café: Kontrole podatkowe a TP
Zobacz wszystkie

Bądź zawsze na bieżąco,
otrzymuj Alert ALTO

Wyrażam zgodę na otrzymywanie od spółek z Grupy ALTO (szczegółowo wymienionych poniżej) informacji marketingowych (w tym informacji o produktach, usługach, wydarzeniach, ofertach promocyjnych, badaniach marketingowych) na podany adres e-mail.

Administratorem danych osobowych są spółki z Grupy ALTO (ALTO Tax sp. z o.o. ALTO Accounting sp. z o.o., ALTO Advisory sp. z o.o., ALTO Risk Advisory sp. z o.o. ALTO ESG sp. z o.o., PROTECTO Brokers sp. z o.o.), wszystkie z siedzibą w Warszawie przy ul. Inflanckiej 4b, budynek C, 00-189 Warszawa (Współadministratorzy danych). Dane osobowe będą przetwarzane w celu dostarczania informacji marketingowych (zgodnie z wybranym kanałem komunikacji). Przysługujące prawa: dostępu do treści danych, sprostowania danych, usunięcia danych, ograniczenia przetwarzania danych, wniesienia skargi do organu nadzorczego. Udzielone zgody można wycofać w każdym czasie poprzez wysłanie wiadomości na adres rodo@altoadvisory.pl lub poprzez kliknięcie w link rezygnacji znajdujący się w stopce wiadomości email. Wycofanie zgody nie będzie miało wpływu na legalność tych działań przed jej wycofaniem. Więcej informacji na temat przetwarzania danych osobowych znajduje się tutaj .