Ważne teraz

Poznaj najnowsze rozwiązania: system kaucyjny, podatek od nieruchomości, benchmarki  i wiele innych!

Poznaj najnowsze rozwiązania: system kaucyjny, podatek od nieruchomości, benchmarki  i wiele innych!

Przygotuj się na JPK CIT! Wybierz kompleksowe wsparcie w zakresie podatków, księgowości i technologii.

Przygotuj się na JPK CIT! Wybierz kompleksowe wsparcie w zakresie podatków, księgowości i technologii.

Szereg wyróżnień w rankingach ITR World Tax oraz ITR World TP 2024/2025

Szereg wyróżnień w rankingach ITR World Tax oraz ITR World TP 2024/2025

ALTO x mLeasing – wsparcie firm z sektora MŚP w zielonej transformacji

ALTO x mLeasing – wsparcie firm z sektora MŚP w zielonej transformacji

7 października 2019

PPK dla dużych firm na ostatniej prostej, czyli vademecum pracodawców [webinarium live]

wydarzenia

Prowadzący webinarium podzielą się z Państwem swoim doświadczeniem z projektów wdrażania PPK dla dużych pracodawców – w szczególności, opowiedzą o tym jak zabezpieczyć i udokumentować proces od strony pracodawcy, a także wskażą szereg wątpliwości na gruncie prawa pracy oraz rozliczeń z pracownikami, jakie powstają w procesie wdrażania PPK w firmach.

W trakcie webinarium, uczestnicy będą mieć możliwość zadawania pytań prowadzącym. Zapraszamy na wydarzenie i do dyskusji!

 

Do kogo jest adresowane webinarium?
• pracownicy działów kadrowo-płacowych
• pracownicy działów finansowych
• pracownicy działów podatkowych


Co w agendzie webinarium?

Wstępne informacje na temat PPK

Proces wdrażania PPK u pracodawcy:

  1. Zawarcie umowy o zarządzanie PPK i prowadzenie PPK – o czym warto pamiętać zawierając umowy z instytucją finansową?
  2. Przygotowanie ostatecznej listy osób zatrudnionych przystępujących do PPK.
  3. Udokumentowanie procesu wyboru instytucji finansowej prowadzącej PPK – best practice.

Wyzwania dla działów kadr w zakresie PPK:

  1. Obowiązki informacyjne wobec pracowników.
  2. Wiek osób zatrudnionych a obowiązek przystąpienia do PPK.
  3. Termin zawarcia umowy o prowadzenie PPK w stosunku do nowo zatrudnionych osób.
  4. Rezygnacja pracownika z odprowadzania składek na PPK.
  5. Ponowne przystąpienie pracownika do PPK.
  6. Wpłaty dodatkowe pracodawcy.

Zagadnienia podatkowe w PPK z perspektywy pracodawcy:

  1. Podatki i ZUS w PPK od strony pracodawcy.
  2. Pracownicy delegowani a PPK.
  3. PPK w praktyce – od wpłaty do wypłaty.
  4. Kontrowersje w PPK – co w przypadku pomyłki pracodawcy i nie tylko?

Odpowiedzialność pracodawcy w zakresie PPK:

  1. Odpowiedzialność za niedopełnienie obowiązków wynikających z ustawy PPK.
  2. Zakaz nakłaniania do rezygnacji z oszczędzania w PPK.

 

Termin:
11 października 2019 r., godz. 10.00 – 11.15

Prowadzący:

• Karolina Mazurkiewicz-Grzybowska

• Elżbieta Kwaśniewska

• Tomasz Fiałek

 

Zapraszamy do rejestracji!

 

Zastrzegamy prawo do ograniczenia udziału dla podmiotów prowadzących działalność konkurencyjną
w stosunku do spółek z Grupy ALTO jako organizatora merytorycznego.

7 października 2019

Mogą Cię zainteresować:

Twój biznes

19 grudnia 2025

Wesołych Świąt! Życzenia od zespołu ALTO

W ten wyjątkowy, świąteczny czas, cały zespół ALTO przesyła najcieplejsze pozdrowienia. Wierzymy, że najlepsze życzenia to te, ...

Czytaj dalej
Wesołych Świąt! Życzenia od zespołu ALTO
las wylesianie eudr
19 grudnia 2025

ALERT ESG: Odroczenie i uproszczenia EUDR – co to oznacza dla biznesu?

17 grudnia 2025 r. Parlament Europejski zatwierdził zmiany w rozporządzeniu EUDR (European Union Deforestation Regulation), przesu...

Czytaj dalej
ALERT ESG: Odroczenie i uproszczenia EUDR – co to oznacza dla biznesu?
Zobacz wszystkie

Bądź zawsze na bieżąco,
otrzymuj Alert ALTO

Wyrażam zgodę na otrzymywanie od spółek z Grupy ALTO (szczegółowo wymienionych poniżej) informacji marketingowych (w tym informacji o produktach, usługach, wydarzeniach, ofertach promocyjnych, badaniach marketingowych) na podany adres e-mail.

Administratorem danych osobowych są spółki z Grupy ALTO (ALTO Tax sp. z o.o. ALTO Accounting sp. z o.o., ALTO Advisory sp. z o.o., ALTO Risk Advisory sp. z o.o. ALTO ESG sp. z o.o., ALTO Broker sp. z o.o.), wszystkie z siedzibą w Warszawie przy ul. Inflanckiej 4b, budynek C, 00-189 Warszawa (Współadministratorzy danych). Dane osobowe będą przetwarzane w celu dostarczania informacji marketingowych (zgodnie z wybranym kanałem komunikacji). Przysługujące prawa: dostępu do treści danych, sprostowania danych, usunięcia danych, ograniczenia przetwarzania danych, wniesienia skargi do organu nadzorczego. Udzielone zgody można wycofać w każdym czasie poprzez wysłanie wiadomości na adres rodo@altoadvisory.pl lub poprzez kliknięcie w link rezygnacji znajdujący się w stopce wiadomości email. Wycofanie zgody nie będzie miało wpływu na legalność tych działań przed jej wycofaniem. Więcej informacji na temat przetwarzania danych osobowych znajduje siętutaj .