Ważne teraz

Poznaj najnowsze rozwiązania: system kaucyjny, podatek od nieruchomości, benchmarki  i wiele innych!

Poznaj najnowsze rozwiązania: system kaucyjny, podatek od nieruchomości, benchmarki  i wiele innych!

Przygotuj się na JPK CIT! Wybierz kompleksowe wsparcie w zakresie podatków, księgowości i technologii.

Przygotuj się na JPK CIT! Wybierz kompleksowe wsparcie w zakresie podatków, księgowości i technologii.

Szereg wyróżnień w rankingach ITR World Tax oraz ITR World TP 2024/2025

Szereg wyróżnień w rankingach ITR World Tax oraz ITR World TP 2024/2025

ALTO x mLeasing – wsparcie firm z sektora MŚP w zielonej transformacji

ALTO x mLeasing – wsparcie firm z sektora MŚP w zielonej transformacji

4 maja 2020

Koronawirus, pandemia i lockdown.

news

Podatki

Na początku marca, jeszcze w formule klasycznej, zorganizowaliśmy Insurance MeetUp, gdzie nasi eksperci Kamil Lewandowski, Aleksandra Bońkowska, Karolina Mazurkiewicz-Grzybowska, Maciej Gruchot, Łukasz Kaczorowski oraz Adrian Salabura, przedstawili najważniejsze zmiany w przepisach prawnopodatkowych dla branży ubezpieczeniowej.

W marcu Sylwia Kulczycka, partner w zespole podatkowym, zajęła się tematem pakietu osłonowego. Dzięki aktywnym działaniom zespołu powołanego przez Sylwię, jako ALTO przekazaliśmy do ministerstwa 50 postulatów, które nasi klienci zgłosili jako kluczowe.

Na bieżąco monitorowaliśmy sytuację, kontaktowaliśmy się z ministerstwami i przygotowywaliśmy pakiety niezbędnych informacji, nowelizacji i komentarzy, które są istotne dla biznesu naszych klientów. Rozsyłaliśmy je w postaci alertów ALTO i newsletterów. Tematy, które wymagały szerszego wyjaśnienia omawialiśmy w prasie, jak te związane z rejestrem akcjonariuszy i dematerializacją akcji.

Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom klientów, licznym zmianom wprowadzanym przez rząd zorganizowaliśmy szereg wydarzeń, mających na celu omawianie i tłumaczenie proponowanych ustaw. Wymagało to nie lada elastyczności w działaniu i doskonałej koordynacji pracy. Najbardziej widoczne było to podczas przygotowywania szkoleń i webinarów, gdy zmiany wprowadzane przez rząd wymagały niejednokrotnie zmiany agendy na chwilę przed planowanym wydarzeniem.

  • Przez ostatnie 6 tygodni zorganizowaliśmy 15 dedykowanych webinarów o tematyce związanej z wpływem koronawirusa na biznes i gospodarkę
  • Webinary przygotowywane były przez interdyscyplinarny zespół ALTO, dzięki czemu kompleksowo mogliśmy opowiedzieć o praktycznych aspektach skorzystania z pakietów proponowanych przez rząd (tzw. Tarcza Antykryzysowa) i odpowiedzieć na pojawiające się pytania i wątpliwości.
  • W sumie przed ekranami monitorów i telefonów zebrało się około 1400 uczestników.
  • Otrzymaliśmy bardzo pozytywny feedback – za co nie raz dziękowaliśmy. Dzięki takim głosom mamy poczucie dobrze wykonanej pracy, która przekłada się na realne wsparcie dla naszych klientów.
  • Utwierdziliśmy się w przekonaniu, że szczególnie teraz niezwykle ważne jest rzetelne i merytoryczne przedstawienie zmian, zagrożeń i możliwości wsparcia w czasie rzeczywistym.
  • Materiały z webinarów dostępne są na naszej stronie internetowej w zakładce Baza Wiedzy

O tym, jak wiele trudności spotkało naszych klientów, mogliśmy przekonać się na własnym przykładzie. Nowa rzeczywistość funkcjonowania organizacji, nieszablonowe działania i dynamika zmian wewnątrz ALTO, pozwoliły nam zrozumieć potrzeby naszych klientów i dzięki temu dostosować naszą ofertę pod obecną sytuację i wyzwania, z którymi się mierzą.

Obecna sytuacja ma charakter mocno dynamiczny, co też wpływa na dalsze nasze działania. Już teraz możemy zaprosić Państwa na kolejne webinary i wydarzenia. Zachęcamy również do zapisania się na nasz newsletter i śledzenie profilu na LinkedIn, gdzie znajdą Państwo wszystkie najnowsze informacje oraz planowane przez nas działania.

4 maja 2020

Mogą Cię zainteresować:

Podatki

16 maja 2025

[WEBINAR]: Transfer Pricing Café: Kontrole podatkowe a TP

Urzędnicy skarbowi coraz uważniej patrzą na transakcje między podmiotami powiązanymi. Błąd w dokumentacji może słono kosztować, a ...

Czytaj dalej
[WEBINAR]: Transfer Pricing Café: Kontrole podatkowe a TP

Podatki

16 maja 2025

[WEBINAR]: Pharma Tax Meet - Jak zarządzić podatkami w branży Life Science i Pharma

Zarządzanie podatkami w branży Life Science i Pharma to kluczowy element sukcesu. Właściwe podejście może przynieść wymierne korzy...

Czytaj dalej
[WEBINAR]: Pharma Tax Meet - Jak zarządzić podatkami w branży Life Science i Pharma
Zobacz wszystkie

Bądź zawsze na bieżąco,
otrzymuj Alert ALTO

Wyrażam zgodę na otrzymywanie od spółek z Grupy ALTO (szczegółowo wymienionych poniżej) informacji marketingowych (w tym informacji o produktach, usługach, wydarzeniach, ofertach promocyjnych, badaniach marketingowych) na podany adres e-mail.

Administratorem danych osobowych są spółki z Grupy ALTO (ALTO Tax sp. z o.o. ALTO Accounting sp. z o.o., ALTO Advisory sp. z o.o., ALTO Risk Advisory sp. z o.o. ALTO ESG sp. z o.o., PROTECTO Brokers sp. z o.o.), wszystkie z siedzibą w Warszawie przy ul. Inflanckiej 4b, budynek C, 00-189 Warszawa (Współadministratorzy danych). Dane osobowe będą przetwarzane w celu dostarczania informacji marketingowych (zgodnie z wybranym kanałem komunikacji). Przysługujące prawa: dostępu do treści danych, sprostowania danych, usunięcia danych, ograniczenia przetwarzania danych, wniesienia skargi do organu nadzorczego. Udzielone zgody można wycofać w każdym czasie poprzez wysłanie wiadomości na adres rodo@altoadvisory.pl lub poprzez kliknięcie w link rezygnacji znajdujący się w stopce wiadomości email. Wycofanie zgody nie będzie miało wpływu na legalność tych działań przed jej wycofaniem. Więcej informacji na temat przetwarzania danych osobowych znajduje się tutaj .