Ważne teraz

Poznaj najnowsze rozwiązania: system kaucyjny, podatek od nieruchomości, benchmarki  i wiele innych!

Poznaj najnowsze rozwiązania: system kaucyjny, podatek od nieruchomości, benchmarki  i wiele innych!

Przygotuj się na JPK CIT! Wybierz kompleksowe wsparcie w zakresie podatków, księgowości i technologii.

Przygotuj się na JPK CIT! Wybierz kompleksowe wsparcie w zakresie podatków, księgowości i technologii.

Szereg wyróżnień w rankingach ITR World Tax oraz ITR World TP 2024/2025

Szereg wyróżnień w rankingach ITR World Tax oraz ITR World TP 2024/2025

ALTO x mLeasing – wsparcie firm z sektora MŚP w zielonej transformacji

ALTO x mLeasing – wsparcie firm z sektora MŚP w zielonej transformacji

29 kwietnia 2020

28.04.2020 r.

video

Terminy na wykonanie obowiązków przewidzianych przepisami o obowiązkowej dematerializacji akcji nie uległy zmianie i istnieje spore ryzyko, że pozostaną niezmienione, a Państwo będzie w przyszłości rozliczeni z ich prawidłowego wykonania.

Dlatego też, rozumiejąc obecną szczególną sytuację i chcąc pomóc Państwu w tym trudnym czasie, zapraszamy na cykl bezpłatnych szkoleń on-line, podczas których eksperci ALTO oraz Domu Maklerskiego BOŚ S.A. opowiedzą Państwu o najważniejszych kwestiach dotyczących dematerializacji i rejestru akcjonariuszy.

Trzecie szkolenie on-line pozwoli odpowiedzieć na pytanie – Jak przygotować spółkę do wdrożenia rejestru, gdy brakuje dokumentów akcji?

Zapraszamy do wypełnienia formularza w celu uzyskania bezpłatnego dostępu do materiałów szkoleniowych.

AGENDA SZKOLENIA

  1. Jak zaplanować dematerializację akcji w spółce?
  2. WZA w kontekście wyjątkowej sytuacji epidemiologicznej
  3. Problem niewydanych odcinków zbiorowych
  4. Problem zniszczonych lub zaginionych dokumentów akcji
  5. Znaczenie dowodowe akcji materialnych po 1/01/2021r.
  6. Możliwości uzupełnienia rejestru po jego uruchomieniu

29 kwietnia 2020

Mogą Cię zainteresować:

Podatki

12 czerwca 2025

Wyliczenie składki wypadkowej – dowiedz się, czy przepłacasz i odzyskaj nadpłaty z ZUS!

Czy Twoja firma płaci odpowiednią składkę na ubezpieczenie wypadkowe? Wiele podmiotów nieświadomie opłaca zawyżoną stawkę, co może...

Czytaj dalej
Wyliczenie składki wypadkowej – dowiedz się, czy przepłacasz i odzyskaj nadpłaty z ZUS!
ALTO KONTROLE PODATKOWE

Podatki

11 czerwca 2025

[WEBINAR ALTO]: Trendy w kontrolach podatkowych 2025

Kontrole podatkowe to rzeczywistość, z którą mierzy się większość przedsiębiorstw. Fiskus wyostrza narzędzia, a każde niedopatrzen...

Czytaj dalej
[WEBINAR ALTO]: Trendy w kontrolach podatkowych 2025
Zobacz wszystkie

Bądź zawsze na bieżąco,
otrzymuj Alert ALTO

Wyrażam zgodę na otrzymywanie od spółek z Grupy ALTO (szczegółowo wymienionych poniżej) informacji marketingowych (w tym informacji o produktach, usługach, wydarzeniach, ofertach promocyjnych, badaniach marketingowych) na podany adres e-mail.

Administratorem danych osobowych są spółki z Grupy ALTO (ALTO Tax sp. z o.o. ALTO Accounting sp. z o.o., ALTO Advisory sp. z o.o., ALTO Risk Advisory sp. z o.o. ALTO ESG sp. z o.o., PROTECTO Brokers sp. z o.o.), wszystkie z siedzibą w Warszawie przy ul. Inflanckiej 4b, budynek C, 00-189 Warszawa (Współadministratorzy danych). Dane osobowe będą przetwarzane w celu dostarczania informacji marketingowych (zgodnie z wybranym kanałem komunikacji). Przysługujące prawa: dostępu do treści danych, sprostowania danych, usunięcia danych, ograniczenia przetwarzania danych, wniesienia skargi do organu nadzorczego. Udzielone zgody można wycofać w każdym czasie poprzez wysłanie wiadomości na adres rodo@altoadvisory.pl lub poprzez kliknięcie w link rezygnacji znajdujący się w stopce wiadomości email. Wycofanie zgody nie będzie miało wpływu na legalność tych działań przed jej wycofaniem. Więcej informacji na temat przetwarzania danych osobowych znajduje się tutaj .