16 czerwca 2020
WEBINARIUM: JPK_V7 – Nowe obowiązki związane z raportowaniem danych
wydarzenia
- Jakie dodatkowe informacje powinna zawierać nowa ewidencja?
- Jakich transakcji będzie dotyczył nowy obowiązek? Jak je zidentyfikować?
- Co kryje się pod oznaczeniami GTU_01 do GTU_13?
- Jakie procedury rozliczeniowe wymagają dodatkowego kodu w ewidencji VAT?
- Czy sprzedaż na rzecz pracowników powinna być oznaczona kodem TP?
- Kiedy w JPK VAT trzeba oznaczyć transakcję symbolem MPP?
- W jakich przypadkach należy wskazać w JPK rodzaj dokumentu? Co oznaczają symbole RO, WEW, FP, VAT_RR, MK i kiedy je stosować?
- Jakie mogą być konsekwencje błędów w plikach? Czy to faktycznie „500 zł za literówkę”?
Między innymi na te pytania odpowiemy podczas bezpłatnego webinarium w najbliższy piątek (29 maja) o godz. 10:00.
Zapraszamy do udziału!
AGENDA
1. NOWY JPK_V7 – NAJWAŻNIEJSZE INFORMACJE
2. DODATKOWE DANE PODLEGAJĄCE RAPORTOWANIU:
- „kody GTU”
- oznaczenia rodzajów transakcji
- typy dokumentów
3. NOWE WYZWANIA DLA PODATNIKÓW:
- Jak interpretować poszczególne oznaczenia?
- Skąd pozyskać dodatkowe dane?
4. MOŻLIWE KONSEKWENCJE NIEWŁAŚCIWEGO OZNACZENIA TRANSAKCJI
Sprawdź, jak możemy pomóc Twojej firmie!
Skontaktuj się16 czerwca 2020
Mogą Cię zainteresować:
Podatki
[ALERT ALTO] Zmiany w uldze B+R? Odliczenie „usług obcych” może być łatwiejsze!
W ramach szerszego pakietu zmian w ordynacji podatkowej Ministerstwo Rozwoju i Technologii (MRiT) zaproponowało wprowadzenie od 1....
Czytaj dalejPodatki
[EVENT] WINE & TAX. Let’s talk business after hours ALTOgether.
Let’s talk business after hours #ALTOgether Czy zdążysz się zestarzeć zanim KSeF wejdzie w życie? Podejmujesz decyzje? Ja...
Czytaj dalej