Wydarzenie
WEBINARIUM: Dematerializacja akcji, rejestr akcjonariuszy – wszystko, co trzeba wiedzieć, by pandemia nie przeszkodziła w prawidłowej realizacji obowiązków
Mimo wprowadzania kolejnych rozwiązań w ramach pakietu Tarczy Antykryzysowej, wiele z obowiązków nałożonych na spółki w czasach sprzed pandemii pozostaje aktualnych. Wśród tych obowiązków szczególnie należy zwrócić uwagę na te wynikające z obowiązkowej dematerializacji akcji. Nieprawidłowe przeprowadzenie tego procesu może narazić członków zarządu spółek akcyjnych lub komplementariuszy na odpowiedzialność karną, a akcjonariuszy spółek na utratę uprawnień wynikających z akcji.
Rozumiejąc obecną sytuację i chcąc pomóc Państwu w tym trudnym czasie, zapraszamy na bezpłatne webinarium, podczas którego eksperci kancelarii ALTO oraz Domu Maklerskiego Navigator S.A. opowiedzą o najważniejszych kwestiach dotyczących dematerializacji i rejestru akcjonariuszy, a także zmianach, jakie zaszły w organizacji tego procesu w ramach Tarczy Antykryzysowej.
Ze względu na ograniczoną ilość miejsc o uczestnictwie w szkoleniu decyduje kolejność zgłoszeń.
ŚRODA, 6.05 | GODZ. 10.00
AGENDA WEBINARIUM
- Wprowadzenie
- Obowiązkowa dematerializacja akcji – podstawowe zagadnienia
- Przygotowanie spółki do dematerializacji akcji.
Jak wykorzystać nowe technologie - Prowadzenie rejestru akcjonariuszy przez dom maklerski
- Konsekwencje nieujawnienia akcjonariusza w rejestrze akcjonariuszy
- Dematerializacja a wybrane problemy praktyczne. Zaskarżanie uchwał. Ustanawianie zastawu rejestrowego. Konflikty w akcjonariacie
- Pytania i odpowiedzi
Zapraszamy do rejestracji!