Wróć

Wydarzenie

WEBINARIUM: Dematerializacja akcji, rejestr akcjonariuszy – wszystko, co trzeba wiedzieć, by pandemia nie przeszkodziła w prawidłowej realizacji obowiązków

Mimo wprowadzania kolejnych rozwiązań w ramach pakietu Tarczy Antykryzysowej, wiele z obowiązków nałożonych na spółki w czasach sprzed pandemii pozostaje aktualnych. Wśród tych obowiązków szczególnie należy zwrócić uwagę na te wynikające z obowiązkowej dematerializacji akcji. Nieprawidłowe przeprowadzenie tego procesu może narazić członków zarządu spółek akcyjnych lub komplementariuszy na odpowiedzialność karną, a akcjonariuszy spółek na utratę uprawnień wynikających z akcji.

Rozumiejąc obecną sytuację i chcąc pomóc Państwu w tym trudnym czasie, zapraszamy na bezpłatne webinarium, podczas którego eksperci kancelarii ALTO oraz Domu Maklerskiego Navigator S.A. opowiedzą o najważniejszych kwestiach dotyczących dematerializacji i rejestru akcjonariuszy, a także zmianach, jakie zaszły w organizacji tego procesu w ramach Tarczy Antykryzysowej.

Ze względu na ograniczoną ilość miejsc o uczestnictwie w szkoleniu decyduje kolejność zgłoszeń.

ŚRODA, 6.05  |  GODZ. 10.00

AGENDA WEBINARIUM

  • Wprowadzenie
  • Obowiązkowa dematerializacja akcji – podstawowe zagadnienia
  • Przygotowanie spółki do dematerializacji akcji.
    Jak wykorzystać nowe technologie
  • Prowadzenie rejestru akcjonariuszy przez dom maklerski
  • Konsekwencje nieujawnienia akcjonariusza w rejestrze akcjonariuszy
  • Dematerializacja a wybrane problemy praktyczne. Zaskarżanie uchwał. Ustanawianie zastawu rejestrowego. Konflikty w akcjonariacie
  • Pytania i odpowiedzi

 

Zapraszamy do rejestracji!

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności.

Możesz określić warunki ich przechowywania lub dostępu używając poniższych ustawień.