2 lutego 2021
[ALERT ALTO]: e-SF za 2020 – sprawdź poprawność sprawozdania i podpisów
alert
Usługa powstała w odpowiedzi na pojawiające się w spółkach problemy związane ze złożeniem e-sprawozdań poprzez dedykowane aplikacje (tzw. bramki) MF oraz w związku z otrzymywanymi z administracji pismami o niezgodności złożonych e-sprawozdań z wymaganą strukturą logiczną.
Jakich najczęstszych sytuacji dotyczą błędy w e-SF?
Przeprowadzenie weryfikacji wygenerowanych i/lub podpisanych plików rekomendowane jest przed przeprowadzeniem czynności prawnych związanych z procedurą audytu i zatwierdzenia sprawozdania finansowego. Ten aspekt jest szczególnie istotny, jeśli audytor nie jest zobowiązany do takiej weryfikacji w ramach czynności audytorskich (tj. potwierdzenia Spółce, że podpisany plik XML może być złożony do e-KRS / MF bez ryzyka pojawienia się błędów na etapie wysyłki dokumentu w urzędowej aplikacji).
Jak skorzystać z naszej usługi?
- Wyślij e-maila do wskazanych poniżej osób z Zespołu TECH w ALTO.
- Załącz do e-maila plik ze sprawozdaniem w formacie .XML (- preferowany plik podpisany przez wszystkie wymagane osoby ze Spółki).
- W mailu otrzymasz:
- RAPORT BŁĘDÓW (wskażemy którego elementu struktury dotyczy błąd lub/oraz na czym polega błąd podpisu/podpisów);
- WSKAZÓWKI w zakresie sposobu/zakresu usunięcia błędów;
- POTWIERDZENIE POPRAWNOŚCI pliku XML pod kątem zgodności z wymaganą strukturą .XSD oraz złożonego podpisu/podpisów.
Masz dodatkowe pytania? Chcesz skorzystać z usługi?
Skontaktuj się z naszym Zespołem ds. e-SF:
Sprawdź, jak możemy pomóc Twojej firmie!
Skontaktuj się2 lutego 2021
Mogą Cię zainteresować:
Podatki
[ALERT ALTO]: EUDR przesunięte o rok! Parlament Europejski zdecydował.
Rozporządzenie o produktach wolnych od wylesiania (EUDR) to kluczowy dokument mający na celu ograniczenie wylesiania i degradacji ...
Czytaj dalejPodatki
[WEBINAR ALTO]: Podatek od Świąt - upominki i imprezy bez fiskalnych niespodzianek
Zbliżający się okres Świąt to wyjątkowa okazja, by docenić pracowników, członków ich rodzin, partnerów biznesowych i klientów – pr...
Czytaj dalej