28 kwietnia 2020
23.04.2020 r.
video
Terminy na wykonanie obowiązków przewidzianych przepisami o obowiązkowej dematerializacji akcji nie uległy zmianie i istnieje spore ryzyko, że pozostaną niezmienione, a Państwo będzie w przyszłości rozliczeni z ich prawidłowego wykonania.
Dlatego też, rozumiejąc obecną szczególną sytuację i chcąc pomóc Państwu w tym trudnym czasie, zapraszamy na cykl bezpłatnych szkoleń on-line, podczas których eksperci ALTO oraz Domu Maklerskiego BOŚ S.A. opowiedzą Państwu o najważniejszych kwestiach dotyczących dematerializacji i rejestru akcjonariuszy.
Tematem drugiego szkolenia on-line w ramach cyklu jest Funkcjonalność i koszty prowadzenia rejestru akcjonariuszy.
Zapraszamy do wypełnienia formularza w celu uzyskania bezpłatnego dostępu do materiałów szkoleniowych.
AGENDA SZKOLENIA
- Zakres obowiązków podmiotów prowadzących rejestr akcjonariuszy i oferowane funkcjonalności.
- Na co zwrócić uwagę, porównując oferty prowadzenia rejestru?
- Jak uwzględnić indywidualną sytuację spółek?
- Dostępność danych i informacji w rejestrze – co widzi spółka, co akcjonariusz?
- Terminy i tryb zawarcia umowy o prowadzenie rejestru.
28 kwietnia 2020
Mogą Cię zainteresować:


Podatki
Projekt KSeF już w Sejmie - kluczowe zmiany, o których warto wiedzieć
Proces legislacyjny wszedł w decydującą fazę - 25 czerwca 2025 r. Ministerstwo Finansów oficjalnie skierowało do Sejmu projekt ust...
Czytaj dalej

Podatki
Ulga B+R w ramach PIT – praktyczne aspekty rozliczeń ulgi na innowacyjnych pracowników
Czym jest ulga badawczo-rozwojowa? Ulga badawczo-rozwojowa (B+R) w 2025 roku stanowi jedno z kluczowych narzędzi podatkowych wspi...
Czytaj dalej