Wróć

Kariera

General Office Assistant

Rekrutujemy na stanowisko asystenckie do Grupy ALTO.

Zakres obowiązków:

  • codzienne wsparcie zespołu i przełożonych w bieżącej pracy – przygotowywanie raportów, zestawień, prezentacji, opracowywanie materiałów, przygotowywanie i edycja dokumentów;
  • nadzór nad obiegiem i archiwizacją dokumentacji oraz obsługa korespondencji;
  • wsparcie w organizacji spotkań wewnętrznych i zewnętrznych, w tym eventów dla klientów;
  • wsparcie zespołu w kontaktach z klientami, instytucjami i urzędami;
  • wystawianie faktur za usługi;
  • obsługa systemu CRM;
  • koordynacja obiegu faktur oraz rozliczenie wydatków za zakupy zespołu i przełożonych;
  • inne prace zlecone – ustalane w miarę potrzeb przez bezpośrednich przełożonych;
  • ścisła współpraca z innymi działami firmy.

 

Nasze oczekiwania:

  • minimum 2 lat doświadczenia na stanowisku asystenckim;
  • mile widziane osoby w trakcie studiów
  • zaangażowania i odpowiedzialności za powierzone zadania
  • bardzo dobrej umiejętności obsługi programów MS Office oraz urządzeń biurowych;
  • wysokiej kultury osobistej;
  • bardzo dobrej organizacji pracy oraz zdolności komunikacyjnych;
  • podzielności uwagi oraz umiejętność ustalania priorytetów;
  • umiejętności pracy w zespole;
  • doświadczenia w pracy w kancelarii podatkowej/consultingu (mile widziane).

 

Co oferujemy?

  • pracę w stabilnej i dynamicznie rozwijającej się firmie;
  • wynagrodzenie i ofertę pracy adekwatną do zajmowanego stanowiska;
  • samodzielność w realizacji powierzonych zadań;
  • zdobycie doświadczenia w firmie skupiającej profesjonalną kadrę specjalistów;
  • pakiet socjalny, m.in. prywatna opieka medyczna, dofinansowanie do karty multisport,
  • bardzo dobrą atmosferę w pracy oraz wyjazdy integracyjne, spotkania okolicznościowe, wyjścia zespołowe.

 

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności.

Możesz określić warunki ich przechowywania lub dostępu używając poniższych ustawień.