Wróć
Kariera
General Office Assistant
Rekrutujemy na stanowisko asystenckie do Grupy ALTO.
Zakres obowiązków:
- codzienne wsparcie zespołu i przełożonych w bieżącej pracy – przygotowywanie raportów, zestawień, prezentacji, opracowywanie materiałów, przygotowywanie i edycja dokumentów;
- nadzór nad obiegiem i archiwizacją dokumentacji oraz obsługa korespondencji;
- wsparcie w organizacji spotkań wewnętrznych i zewnętrznych, w tym eventów dla klientów;
- wsparcie zespołu w kontaktach z klientami, instytucjami i urzędami;
- wystawianie faktur za usługi;
- obsługa systemu CRM;
- koordynacja obiegu faktur oraz rozliczenie wydatków za zakupy zespołu i przełożonych;
- inne prace zlecone – ustalane w miarę potrzeb przez bezpośrednich przełożonych;
- ścisła współpraca z innymi działami firmy.
Nasze oczekiwania:
- minimum 2 lat doświadczenia na stanowisku asystenckim;
- mile widziane osoby w trakcie studiów
- zaangażowania i odpowiedzialności za powierzone zadania
- bardzo dobrej umiejętności obsługi programów MS Office oraz urządzeń biurowych;
- wysokiej kultury osobistej;
- bardzo dobrej organizacji pracy oraz zdolności komunikacyjnych;
- podzielności uwagi oraz umiejętność ustalania priorytetów;
- umiejętności pracy w zespole;
- doświadczenia w pracy w kancelarii podatkowej/consultingu (mile widziane).
Co oferujemy?
- pracę w stabilnej i dynamicznie rozwijającej się firmie;
- wynagrodzenie i ofertę pracy adekwatną do zajmowanego stanowiska;
- samodzielność w realizacji powierzonych zadań;
- zdobycie doświadczenia w firmie skupiającej profesjonalną kadrę specjalistów;
- pakiet socjalny, m.in. prywatna opieka medyczna, dofinansowanie do karty multisport,
- bardzo dobrą atmosferę w pracy oraz wyjazdy integracyjne, spotkania okolicznościowe, wyjścia zespołowe.